Openingstijden

  • maandag: 08:00–18:00
  • dinsdag: 08:00–18:00
  • woensdag: 08:00–18:00
  • donderdag: 08:00–18:00
  • vrijdag: 08:00–18:00
  • zaterdag: 09:00–18:00
  • zondag: 10:00–17:00

De Wasstraat De Meern
Boteyken 215
3454 PD De Meern

Voorzorgsmaatregelen Wasstraat de Meern

Maatregelen omtrent Coronavirus

Vanuit De Wasstraat De Meern houden we de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwlettend in de gaten en volgen we de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Onze wasstraat blijft geopend zodat u alsnog uw auto kunt wassen en een schone auto tot uw beschikking heeft.

VIP Planning is helaas gesloten tot nader order.

Update November 2020

Om verspreiding van het virus zoveel mogelijk te voorkomen hebben we een aantal maatregelen getroffen. We nemen onze gezondheid en die van onze klanten serieus en willen u dan ook vragen rekening te houden met de volgende zaken:

  • Het stofzuigerplein blijft geopend, wij verzoeken u dringend een mondkapje te dragen buiten de auto.
  • Per 19 Oktober 2020 bieden wij geen Vipbehandeling of poetsbehandelingen aan tot nader order;
  • Onze sanitaire ruimte en Vip wachtruimte blijven tot nader order gesloten.
  • Bij het betalen aan de kassa vragen wij om te pinnen en liever niet met contant geld te betalen;
  • Alle kassamedewerkers hebben de opdracht om gepaste afstand te houden van onze klanten bij het afrekenen;
  • Het pinapparaat wordt na elke handeling schoongemaakt;
  • Onze medewerkers moeten extra hygiëne toepassen door meerdere malen per dag hun handen te wassen en zo ver als mogelijk fysiek klantencontact vermijden.

Onze medewerkers staan voor u klaar om u -op een veilige manier voor beiden- zo snel mogelijk te helpen.

Update 14 april 2020

Om verspreiding van het virus zoveel mogelijk te voorkomen hebben we een aantal maatregelen getroffen. We nemen onze gezondheid en die van onze klanten serieus en willen u dan ook vragen rekening te houden met de volgende zaken:

  • Per 20 april 2020 is het stofzuigerplein gedeeltelijk weer geopend.
  • Per 20 april 2020 bieden wij weer mogelijkheid tot een VIP-behandeling of poetsbehandelingen;
  • Wij maken onze sanitaire ruimte en deurklinken meerdere malen per dag schoon;
  • Bij het betalen aan de kassa vragen wij om te pinnen en liever niet met contant geld te betalen;
  • Alle kassamedewerkers hebben de opdracht om gepaste afstand te houden van onze klanten bij het afrekenen;
  • Het pinapparaat wordt na elke handeling schoongemaakt;
  • Onze medewerkers moeten extra hygiëne toepassen door meerdere malen per dag hun handen te wassen.

Onze medewerkers staan voor u klaar om u -op een veilige manier voor beiden- zo snel mogelijk te helpen.