|

GESLOTEN
GESLOTEN

Veelgestelde
Vragen

Wassen zonden onzekerheden

  • Kan mijn auto zonder risico door de wasstraat heen?

Let erop dat je zelf je antenne(s) en andere uitstekende voorwerpen inschuift, inklapt of verwijderd. Een pick-up truck of een hele grote auto, zoals een Dodge, Chevrolet of Mercedes G, zijn bij ons ook mogelijk met een speciaal programma. Vraag hierna bij één van onze medewerkers.

  • Wat is de maximale breede voor een autoband in de wasstraat?

Met een bandbreedte tot 30 cm kan je gerust door onze wasstraat. Zijn uw banden groter dan 30 cm of twijfelt u? kom dan langs zodat ons personeel kan beslissen of de auto door de wasstraat kan.

  • ik heb boomhars op mijn auto, gaat dit er vanaf?

Het ligt eraan hoelang de hars al op de auto zit en hoe diep het in de lak is ingewerkt. Als de hars er net op zit en er heeft nog geen zon op geschenen, dan zou het in de wasstraat eraf kunnen gaan. In sommige gevallen kan ook hardnekkige hars nog van uw auto gepolijst worden in het poetscentrum.

  • Wat is maximale hoogte voor wasstraat?

In alle wasstraten is de maximale hoogte 2.10 m en de maximale breedte 2.00 m. Bij twijfel over de geschiktheid van uw voertuig raden we je aan om ons personeel te raadplegen.

  • Kan ik met een imperiaal, fietsrek of dakdrager door de wasstraat?

Je kunt niet met een imperiaal door onze wasstraat. Wel kun je je auto met imperiaal wassen in een van onze wasboxen.

Heb je op je auto een fietsenrek gemonteerd, dan kun je niet door onze wasstraat. Dit dien je eerst te verwijderen.

Heeft je auto dakdragers, dan kun je wel met de auto door de wasstraat, mits de dakdragers goed bevestigd zijn.

  • Met wat voor borstels wassen jullie de auto?

In onze wasstraten wordt gewassen met foam. Dit geeft geen krasjes.

  • Kan ik met een cabrio met softtop door de wasstraat

In onze wasstraten kun je met een veilig gevoel je cabrio, ook met softtop, optimaal onderhouden. Met veilige hoge druk wordt het stoffen dak eerst schoon gespoten, zodat al het stof dat diep in de poriën zit, wordt verwijderd. Dat kan dan later geen afschuwelijke groene of bruine schijn veroorzaken. Wij gebruiken geen agressieve shampoos en waxen, maar biologische producten.

Daarnaast gebruiken we geen nylonborstel, maar foam. De softtop zal hierdoor niet opgeruwd worden. Je kunt tevens gebruik maken van wasprogramma’s met wax of polish. Het cabrio-dak wordt dan als het ware geïmpregneerd met wax, waardoor het dak mooi waterafstotend wordt en dus sneller droogt na een regenbui.

  • Op welke manieren kan ik betalen?

Je kan in onze wasstraat op verschillende manieren betalen zoals cash, pin, tankpas, nationale autowassen, 

  • Kan ik er met een busje doorheen?

Als de bus niet meer dan 2.10m hoog en 2.00m breed dan kan de bus probleemloos door onze wasstraat.

  • Tot hoelaat zijn de wasboxen open

De wasboxen zijn 24/7 open

  • Wat is de maximale hoogte voor de wasboxen

De maximale hoogte voor de wasboxen zijn 2,20m

  • Hoe kan ik betalen?

Je kan bij de wasboxen zelf met muntgeld betalen en met wasmunten. De wasmunten kunt u halen bij onze automaat waar u kunt betalen met pin.

  • Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

Via uw pasnummer kunt u inloggen.

  • ik ben mijn wachtwoord vergeten

Via de wachtwoord aanvragen of vergeten knop (https://demuntstadwasstraat.mycarwash.eu/customerportal/Account/ResetPassword ) kunt u een nieuw wachtwoord instellen. Stel dat werkt niet stuur een mail naar info@wasstraatdemeern.nl zodat wij uw kunnen helpen om weer bij uw account te komen.

  • Er ontbreken facturen in mijn wasstraat gegevens

In Mijn wasstraat zijn de facturen te zien vanaf het gebruik van je waspas. In een 5 dagen cyclus zullen de facturen in het waspas portaal geplaatst worden en is er de mogelijkheid om deze online in te zien.

  • Ik heb wel een paspas naar geen account, hoe kan ik account aanmaken met de waspas die ik heb.

Uw heeft bij de kassa een bon gekregen met een code daarop, via de code kunt u uw wachtwoord instellen op de website.

  • Hoelang duren de behandelingen

Gemiddeld is de poetser een uur bezig per behandeling. Voor precies tijden per behandeling verwijzen wij uw naar https://wasstraatdemeern.nl/vip-afspraak/

  • Wat voor behandelingen voeren jullie uit?

Via Wasstraatdemeern.nl/poetsprogramams kunt u alle programma’s inzien en wat daar gedaan wordt. 

Voor uw auto hebben wij verschillende behandelingen. Van het binnen reinigen tot een leerbehandeling en het verwijderen van krasje tot uw auto showroom klaar maken

  • Dien ik een afspraak te maken

Per behandeling dient u een afspraak te maken op onze website, persoonlijk of via de telefoon. 

  • Ik ben niet tevreden, wat nu?

Elke auto word samen met de poetser gecheckt aan het einde van de behandeling, als het niet naar wens is zal de poetser in overleg met u de niet tevreden plekken behandelen.

  • Ik wil mijn afspraak verzetten

Bel naar 030 666 8825 of mail naar info@wasstraatdemeern.nl om uw afspraak te verzetten of annuleren 

  • Waar vind ik het poetscentrum

In onze wasstraat op het stofzuigplein is ons poetscentrum te vinden. Deze kunt u zien aan de Andere kleur vloer die er is.

  • Hoe kan ik solliciteren?

Je kunt solliciteren via de link op de vacature pagina of door een mail te sturen naar solliciteren@wasstraatdemeern.nl

  • Is een motivatie brief verplicht?

Wij ontvangen graag een korte motivatie waarom jij graag bij De Wasstraat De Meern zou willen werken

  • Wat dient er in mijn cv te staan?

Het is belangrijk dat de volgende gegevens op je CV te vinden zijn:

  1. Voor- en achternaam
  2. Geboortedatum
  3. Adres
  4. Mailadres
  5. Telefoonnummer
  6. Educatie
  7. Werkervaring
  • Wanneer ontvang ik een reactie?

Wij zijn altijd op zoek naar versterking en streven ernaar om binnen 48 uur te reageren op jouw sollicitatie!

  • Recyclen jullie ook?

Al het water dat wij gebruiken komt uit onze eigen grondwater reservoirs. Dit water word daarna omgezet naar osmose water en word gebruikt om uw auto schoon te maken

  • Wat gebeurt er met jullie water?

90% van het water wordt opnieuw gebruikt. Dit water word gerecycled en de overige 10% gaat naar de riolering

  • Kan ik acties combineren?

Acties kunnen niet gecombineerd worden. Dit geld het zelfde met waspashouders prijzen.

  • heb deadline gemist maar wel voucher gekocht, wat nu?

Waneer uw een geldige reden benoemd waarom u de deadline heeft gemist zijn wij hier coulant in. Wanneer er geen geldige reden is kunt u geen verlening krijgen op uw voucher.

  • Ik ben iets kwijtgeraakt, wat nu?

In de wasstraat is er een Lost & found. Als u een goede beschrijving heeft van wat u bent kwijt gelijkt 

  • hoe kan ik klacht melden?

Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. We horen graag wat de klacht is. Stuur een email naar Info@wasstraatdemeern.nl of gebruik ons contact formulier. Daarmee kunnen wij je verder helpen en tegelijkertijd onze dienstverlening verbeteren.

  • kan ik nationale autowasbon bij jullie wasstraat gebruiken?

De Nationale autowasbon kan bij ons ingeleverd worden met een waarde van €7,50 en is te gebruiken met elk wasprogramma.

  • hoe vaak kan ik beste mijn auto wassen?

Het goed onderhouden van uw auto is erg belangrijk, zo ook het wassen. Wij raden uw aan om de auto eens per 2 weken te wassen. In de zomer met een beschermlaag programma en in de winter met een bodemreinigend programma 

  • Kentekenplaat verloren, wat nu?

Alle kenteken plaatsen worden voor 1 maand bewaard. Als deze na 1 maand nog niet opgehaald is wordt de kentekenplaat naar de gemeente Utrecht gebracht.

  • kan ik iemand een wasbon cadeau geven?

Via ons waspas systeem kunt u een waspas cadeau geven met een tegoed er op. Zo kan er zelf uitgekozen worden welk programma degene wilt.

Naast een waspas hebben wij ook cadeaubonnen voor ons vip arrangement 

Pak die korting

Voor welk programma gebruik jij je pas?

Stofzuigplein

Na het auto wassen kunt u gratis uw auto van binnen stofzuigen. op ons overdekte stofzuigernplein kunt u ook gratis uw banden oppompen en een luchtspuit gebruiken om het stof of viezigheid op de moeilijkste kanten weg te halen in de binnenkant van uw auto.

Heeft u advies of hulp nodig, vraag het aan één van onze medewerkers