
Veelgestelde vragen
De Wasstraat De Meern & Bilthoven-De Bilt
Kan mijn auto zonder risico door de wasstraat heen?
Let erop dat je zelf de antenne(s) en andere uitstekende voorwerpen inschuift, inklapt of verwijdert. Een pick-up truck of een hele grote auto, zoals een Dodge, Chevrolet of Mercedes G, kan ook bij ons gewassen worden met een speciaal programma. Vraag hiervoor één van onze medewerkers.
Wat is de maximale breedte voor een autoband in de wasstraat?
Met een bandbreedte tot 30 cm kun je gerust door onze wasstraat. Zijn jouw banden groter dan 30 cm of twijfel je? Kom dan langs, zodat ons personeel kan beslissen of de auto door de wasstraat kan. In de Wasstraat de Bilt is de minimale bandhoogte 8 cm.
Ik heb boomhars op mijn auto, gaat dit er vanaf?
Het ligt eraan hoe lang de hars al op de auto zit en hoe diep deze in de lak is ingewerkt. Als de hars er net op zit en er heeft nog geen zon op geschenen, kan het in de wasstraat eraf gaan. In sommige gevallen kan ook hardnekkige hars nog van je auto gepolijst worden in het poetscentrum.
Wat is maximale hoogte voor de wasstraat?
In de Wasstraat de Meern is de maximale hoogte 2.10 m en de maximale breedte 2.00 m. In de Wasstraat de Bilt is de maximale hoogte 2.20 m en de maximale breedte 2.20 m. Bij twijfel over de geschiktheid van jouw voertuig raden we je aan om ons personeel te raadplegen.
Kan ik met een imperiaal, fietsrek of dakdrager door de wasstraat?
Je kunt niet met een imperiaal of fietsenrek door onze wasstraat. Wel kun je je auto met imperiaal of fietsenrek wassen in een van onze wasboxen.
Heeft je auto dakdragers, dan kun je wel met de auto door de wasstraat, mits de dakdragers goed bevestigd zijn.
Heeft je auto dakdragers, dan kun je wel met de auto door de wasstraat, mits de dakdragers goed bevestigd zijn.
Met wat voor borstels wassen jullie de auto?
In onze wasstraten wordt gewassen met foam. Dit geeft geen krasjes.
Kan ik met een cabrio met softtop door de wasstraat?
In onze wasstraten kun je met een veilig gevoel je cabrio, ook met softtop, optimaal onderhouden. Met veilige hoge druk wordt het stoffen dak eerst schoon gespoten, zodat al het stof dat diep in de poriën zit, wordt verwijderd. Dit kan later geen afschuwelijke groene of bruine schijn veroorzaken. Ook gebruiken wij geen agressieve shampoos en waxen, maar biologische producten.
Daarnaast gebruiken we geen nylonborstel, maar foam. De softtop zal hierdoor niet opgeruwd worden. Je kunt tevens gebruik maken van wasprogramma's met wax of polish. Het cabrio-dak wordt dan als het ware geïmpregneerd met wax, waardoor het dak mooi waterafstotend wordt en dus sneller droogt na een regenbui.
Daarnaast gebruiken we geen nylonborstel, maar foam. De softtop zal hierdoor niet opgeruwd worden. Je kunt tevens gebruik maken van wasprogramma's met wax of polish. Het cabrio-dak wordt dan als het ware geïmpregneerd met wax, waardoor het dak mooi waterafstotend wordt en dus sneller droogt na een regenbui.
Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt in onze wasstraat op verschillende manieren betalen, zoals met cash, pin, tankpas, Waspas of nationale autowasbon.
Wasbox De Meern
Tot hoelaat zijn de wasboxen open?
De wasboxen in de Meern zijn 24/7 open.
Wat is de maximale hoogte voor de wasboxen?
De maximale hoogte voor de wasboxen is 2.20 m.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij de wasboxen zelf met muntgeld betalen en met wasmunten. De wasmunten kun je halen bij onze automaat, waar je kunt betalen met pin.
Waspas
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten
Het is ook mogelijk om via je pasnummer in te loggen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Via de wachtwoord aanvragen of vergeten knop kun je een nieuw wachtwoord instellen. Werkt dit niet? Stuur dan een mail naar info@de-wasstraat.nl zodat wij je kunnen helpen om weer bij je account te komen.
Er ontbreken facturen in de 'mijn wasstraat'-omgeving
In Mijn Wasstraat zijn de facturen te zien vanaf het gebruik van je waspas. In een cyclus van 5 dagen zullen de facturen in het waspasportaal geplaatst worden en is er de mogelijkheid om deze online in te zien.
Ik heb wel een waspas maar geen account. Hoe kan ik een account aanmaken met de waspas die ik ontvangen heb?
Je hebt bij de kassa een bon gekregen met daarop een code. Via die code kun je je wachtwoord instellen op de website.
VIP behandelingen
Wat voor behandelingen voeren jullie uit en hoe lang duren deze?
Via VIP behandeling kun je alle behandelingen inzien, wat deze inhouden en hoe lang deze duren.
Onze VIP-behandelingen zijn er in verschillende vormen: van het reinigen van het interieur tot je auto showroomklaar maken, je kunt voor alles hier terecht. Je vindt het VIP-behandelingencentrum op het stofzuigerplein.
Onze VIP-behandelingen zijn er in verschillende vormen: van het reinigen van het interieur tot je auto showroomklaar maken, je kunt voor alles hier terecht. Je vindt het VIP-behandelingencentrum op het stofzuigerplein.
Hoe kan ik een afspraak maken en beheren?
Per behandeling kun je een afspraak maken op onze website, telefonisch of direct aan de kassa.
Wil je de afspraak verzetten? Bel naar 030 666 8825 of mail naar info@de-wasstraat.nl om je afspraak te verzetten of annuleren.
Wil je de afspraak verzetten? Bel naar 030 666 8825 of mail naar info@de-wasstraat.nl om je afspraak te verzetten of annuleren.
Ik ben niet tevreden, wat nu?
Iedere auto wordt samen met de poetser gecheckt aan het einde van de behandeling. Als het niet naar wens is, zal de poetser in overleg met jou de niet-tevreden plekken behandelen.
Solliciteren
Hoe werkt solliciteren bij de Wasstraat?
Je kunt solliciteren via het formulier op de vacature pagina of door een mail te sturen naar solliciteren@de-wasstraat.nl Wij streven ernaar om binnen 48 uur op jouw sollicitatie te reageren.
Wat dient er in mijn CV te staan?
Het is belangrijk dat de volgende gegevens op je CV te vinden zijn:
Voor- en achternaam
Adres
Mailadres
Telefoonnummer
Educatie
Werkervaring
Voor- en achternaam
Adres
Mailadres
Telefoonnummer
Educatie
Werkervaring
Milieuvriendelijk
Recyclen jullie ook?
Al het water dat wij gebruiken komt uit onze eigen grondwater reservoirs. Dit water wordt daarna omgezet naar osmosewater en wordt gebruikt om uw auto schoon te maken.
Wat gebeurt er met jullie water?
90% van het water wordt opnieuw gebruikt. Dit water wordt gerecycled en de overige 10% gaat naar de riolering.
Acties
Kan ik acties combineren?
Acties kunnen niet gecombineerd worden. Dit geldt ook voor waspashouder prijzen.
Ik heb de deadline gemist maar wel een voucher gekocht, wat nu?
Wanneer je een geldige reden benoemt waarom je de deadline hebt gemist, zijn wij hier coulant in. Wanneer er geen geldige reden is, kan je geen verlenging krijgen op uw voucher.
Overige Vragen
Ik ben iets kwijtgeraakt, wat nu?
Op beide locaties is er een lost & found. Als je een goede beschrijving hebt van wat je bent kwijtgeraakt, kun je dit daar terugvinden.
Verloren kentekenplaten worden voor één maand bewaard. Als deze na één maand nog niet opgehaald zijn, wordt de kentekenplaat naar de gemeente Utrecht gebracht.
Verloren kentekenplaten worden voor één maand bewaard. Als deze na één maand nog niet opgehaald zijn, wordt de kentekenplaat naar de gemeente Utrecht gebracht.
Hoe kan ik klacht melden?
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. We horen graag wat de klacht is. Stuur een email naar info@de-wasstraat.nl of gebruik ons contactformulier. Daarmee kunnen wij je verder helpen en tegelijkertijd onze dienstverlening verbeteren.
Hoe vaak kan ik beste mijn auto wassen?
Het goed onderhouden van je auto is erg belangrijk, zo ook het wassen. Wij raden aan om de auto eens per twee weken te wassen. In de zomer raden we dit aan met een beschermlaagprogramma en in de winter met een bodem reinigend programma.
Kan ik iemand een wasbon cadeau geven?
Via ons waspas-systeem kun je een waspas cadeau geven met een tegoed erop. Zo kan de ontvanger zelf een wasprogramma kiezen.
Ook hebben wij cadeaubonnen voor onze VIP-behandelingen.
Ook hebben wij cadeaubonnen voor onze VIP-behandelingen.